środa, 31 października 2012

HALLOWEEN W PALMIARNI, IMPREZY DLA DZIECI, POMYSŁY NA HALLOWEEN

Dziś będzie totalny misz-masz: załączę relację z warsztatów Halloweenowych w poznańskiej Palmiarni, napiszę o planowanych imprezach dla dzieci oraz wrzucę kilka Halloweenowych pomysłów zainspirowanych warsztatami.
Na wstępie chcę się usprawiedliwić dlaczego nie podzieliłam się info o imprezie Halloweenowej. Stało się tak ponieważ o niej nie wiedziałam. Wyprawa do Palmiarni była totalnym spontanem i nie wiem czy to ja mam takie szczęście czy tam tyle się dzieje, ale ja zawsze trafiam na dodatkowe atrakcje. Dziś były to wystawa chryzantem i wspomniane warsztaty. 

A oto już warsztaty i przepis na udaną Halloweenową imprezę:


Oczywiście ważnym składnikiem udanej imprezy jest wyspane dziecko. Moje miało kryzys i spostrzegawczy pewnie zauważą, że zbojkotowało gimnastykę dla duszków układając się do snu na podłodze :-) 

Kolejnym jakże ważnym elementem są dekoracje. A to już garść inspiracji na prace plastyczne i wystrój Waszej ewentualnej przyszłorocznej imprezy (chyba nas zaprosicie żebyśmy mogły pokładać się na Waszym dywanie, hę?):



 P.S. Nadmienię, że w tym roku w Lidlu było całe stoisko Halloweenowych słodkości.

Od przemiłych czarownic zajmujących się małymi gośćmi dowiedziałam się, że to nie jedyna organizowana przez nich impreza tematyczna. 7 grudnia w Kupcu Poznańskim szykują się smakowite warsztaty kulinarne - załączam linka:  http://www.e-zabawka.pl/ofirmie/
Ponoć w tę sobotę i niedzielę w godzinach 9-17 w Palmiarni będzie malowanie twarzy (odpłatne 5-10zł), więc jeśli ktoś jest fanem, to może się załapać. Dodatkowo planowane są jakieś andrzejkowe atrakcje w Palmiarni, ale nie znam szczegółów. Jeśli się czegoś dowiem, dam znać. 

Jak już wspomniałam, załapałyśmy się również na wystawę chryzantem:


Oprócz tego w Palmiarni niezmiennie można liczyć na stałe atrakcje, z których nie omieszkałyśmy skorzystać. Szczegóły dotyczące palmiarni znajdziecie w tym poście: http://blogodzieciach.blogspot.com/2012/06/palmiarnia-poznan-wycieczka-dla-dzieci.html


Żeby nie było, że wszystko szło nam tak gładko, to mądra mama (czyli ja) postanowiła wziąć dziecku pożywną zupę fasolową w termosie i urządzić piknik w Palmiarni. Dziecię moje (które ostatnio wykazuje niepokojące tendencje niszczycielskie - maluje telewizor i meble kredkami, przyozdabia rzeczony nadajnik naklejkami - znacie to? wiecie o co chodzi?) nie mogło usiedzieć na tyłku i kręcąc się niemiłosiernie w końcu wylało pół zupy - część do mojego buta, resztę w palmiarniane krzaczory. Drodzy pracownicy palmiarni, jeśli znajdziecie jakąś fasolę, to przyznaję się do niej bez bicia.


Oczywiście przy okazji wizyty w Palmiarni, mimo kataru zrobiłyśmy sobie miły jesienny spacer.


W planie było również karmienie kaczek, ale niestety w drodze od sklepu do stawu (trwa ona jakieś 2-3 minuty) moje dziecię, zmęczone nadmiarem wrażeń i morderczą pogonią za gołębiami, padło.





 Pozdrowienia.

5 komentarzy:

  1. Witam,

    dziękujemy za odwiedzenie nas podczas Halloween w Palmiarni Poznańskiej.
    Serdecznie zapraszam na kolejne imprezy jak:
    Tropikalna Podróż w Palmiarni
    Andrzejki
    Mikołajki
    Sylwester
    Może uda się , że córcia nie zaśnie.
    O zupkę proszę się nie martwić , pracownicy Palmiarni to przesympatyczne osoby, które radują się obecnością dzieci tak jak my !
    pozdrawiam
    Natalia Trojanowicz
    www.animacje-dla-dzieci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zasnęła. :-) Moje dziecię to przekora - każą mi robić gimnastykę, to ja sobie poleżę, każą siedzieć na tyłku, to będę brykać - taki wiek :-) Zbierałam pracowicie tę nieszczęsną fasolę, więc liczę, że nic nie zostało. Gdyby choć nie była gotowana, może by coś z niej wyrosło i miałabym swój wkład w rozwój palmiarni ;-)

      Usuń
  2. Dodam jeszcze ,iż informacje o naszych działaniach w Palmiarni i nie tylko zawsze na naszym aktywnym Facebooku oraz stronie Palmiarni Poznańskiej
    http://www.facebook.com/pages/Animacje-dla-dzieci/308835282464054?ref=hl
    Zawsze konkursy z nagrodami, niebawem Cavaliada , którą współorganizujemy i będziemy mieli przyjemność rozdać Wam wejściówki
    Dodam , iż nasza praca jest nasza pasją !
    Zachęcam do kontaktu
    693 627 796
    z chęcią spotkam się z tak aktywną mamą na spotkanie
    pozdrawiam
    Natalia Trojanowicz
    www.animacje-dla-dzieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam konta na facebooku, więc koniecznie proszę o info na maila o zbliżających się imprezach - chętnie się wybiorę jeśli tylko czas pozwoli i spotkam pokrewną duszę :-)Dziękuję za podanie linka do bloga na facebooku - zawszę mówię, że nie ma sensu prowadzić bloga jeśli nikt o nim nie wie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna inicjatywa. Dzieciaczki na pewno były szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń