wtorek, 23 października 2012

KLOCKI RODZINNA ZABAWA (od 2 lat)

Klocki ZOO JDLT


Klocki Hemar


Klocki to bardzo dobry pomysł na prezent i fajny sposób spędzania czasu, ale jest pewien szkopuł. Jakie wybrać. My mamy klocki 2 producentów.

Klocki JDLT są bardzo ładne, jest ich wiele rodzajów, są podobne do LEGO (LEGO DUPLO duże zoo - 325zł z wysyłką na Allegro), ale za ułamek tej ceny (152 elementy za ok 118zł z wysyłką na Allegro). Wszystko byłoby fajnie... gdyby nie jakość. Klocki kiepsko się łączą - zwłaszcza te wąskie klocki czy np: palma (jest to frustrujące dla dorosłego, a co dopiero dla dziecka), zwierzątka same rozpadają się na pół. Korzystamy z nich czasem, ale nie jestem z nich do końca zadowolona. Acha, klocki mimo pozornego podobieństwa nie łączą się zbyt dobrze z LEGO.

Klocki Hemar łączą się znacznie lepiej. Córka potrafi z nich sama budować, ale wizualnie przegrywają. Nie ma zbyt wielkiego wyboru. Co do wytrzymałości, to zdarzyły się nam połamane klocki, ale córka bardzo się starała żeby tak się stało ;-)

Tak naprawdę do żadnych z tych klocków nie jestem zbyt przekonana.
A wy znacie jakieś fajne klocki?






6 komentarzy:

  1. O tak nie ma nic lepszego, nie dość, że wielostronnie rozwijają malucha to bardzo uprzyjemniają spędzanie czasu!

    U nas rządzą Lego, ale szczerze mówiąc ich ceny to przegięcie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, w tym sęk. Zastanawiam się na jakimiś używkami na allegro. Pamiętam jak nie miałam jeszcze dzieci i koleżanka podniecała się, że kupiła używaną płytę konstrukcyjną lego za 10zł. Patrzyłam na nią jak na kosmitę - 10 zyla za kawał plastiku, a ta się cieszy jakby ubiła interes życia. Teraz kumam o co chodziło.

      Usuń
  2. Ja polecam klocki Cobi i Mega Blocks - kompatybilne z Lego i Duplo, tańsze i mają naprawdę super zestawy. Zwłaszcza Cobi - seria "Grunwald" to małe arcydzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka mi mówiła, że ponoć fajne są też klocki BIG z serii Hello Kitty. Mówiła mi, że jeśli chodzi o klocki to poleca sklep Berpo (są w internecie i w Pasażu pod Złotą Kulą na Św. Marcin w Poznaniu), ale ja osobiście jeszcze tam nie dotarłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Cobi zgadzam się - porządna jakość i fajne pomysły. A jakiej produkcji są Mega Blocks? Myślałam że Cobi, ale na stronie Cobi nie widzę ich w ofercie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Producentem Mega Bloks jest Epee, kupisz tutaj: Pompo

    OdpowiedzUsuń