czwartek, 11 października 2012

JAK PODROBIĆ PIENIĄDZE, CZYLI LEGALNI FAŁSZERZE ;-)

Dziś wrzucam kilka postów. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę. Każdy będzie z innej bajki, więc liczę, że wśród tej powodzi postów znajdziecie coś dla siebie.




Pewnego dnia przyjechałam od znajomych posiadających starsze potomstwo objuczona dwiema wielkimi siatkami wyładowanymi kolorowankami, książeczkami, zabawkami i ciuchami. Wśród skarbów była ta oto kasa. Miała otwieraną szufladę na pieniądze, więc pełen szał. Brakowało nam tylko pieniędzy. Postanowiłam je wykonać. Pieniążek przykryłam kartką, a Misia ołówkiem kolorowała po wierzchu. Dokładniej mówiąc machnęła ołówkiem dwa-trzy razy, a ja musiałam dokańczać, ale za współudział w fałszerstwie można już ją posadzić ;-) Potem wycięłam pieniążki i podkleiłam tekturką by się tak łatwo nie zgniotły. Robienie pieniążków i zabawa kasą mogą być okazją na przemycenie lekcji matematyki. My kasę wykorzystujemy przy zabawie w sklep, ale o tym następnym razem...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz