niedziela, 25 listopada 2012

MAGICZNA RÓŻDŻKA NA ANDRZEJKOWE BALE PRZEBIERAŃCÓW


A oto magiczna różdżka, która może być uzupełnieniem karnawałowego lub andrzejkowego stroju. Z kartonu wycinamy gwiazdkę i owijamy folią aluminiową. Od spodu przyklejamy wstążki i słomkę i ... czarujemy.

Do kompletu polecam srebrny kapelusz - znajdziecie go tu: http://blogodzieciach.blogspot.com/2012/11/papierowa-imprezowa-czapeczka-na.html





Michalina, gdy była młodsza nie potrafiła powiedzieć "abra kadabra" i zastępowała to zaklęciem "abda abda". Moja koleżanka chciała włączyć się do zabawy i rzuciła na Misię zaklęcie: "Abda abda jesteś księżniczką". Misia spojrzała na nią krytycznym okiem i z pełną godnością rzekła: "Ale ja już jestem księżniczką."


3 komentarze:

  1. Hah ja w tamtym roku na Sylwestra miałam taką różdżkę hihi;)Słodkie to Twoje maleństwo:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz dorób sobie jeszcze czapeczkę ;-) Czasem słodkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, zdjęcia przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń