poniedziałek, 19 listopada 2012

LIST DO MIKOŁAJA



Pamiętajmy, że 6 grudnia wypadają Mikołajki. W związku z tym proponuję z pewnym wyprzedzeniem napisać list do Mikołaja. List (jak pokazuje nasz przykład) można napisać nawet z 2,5-latkiem. Jego zadaniem może być wybieranie kolorowych pisaków, naklejanie ozdobnych elementów, przystawienie pieczątki, naklejenie znaczka, własnoręczny podpis i oczywiście wymyślenie prezentów (zamiast pisać listę prezentów można również wkleić ulotki czy wydruki z internetu przedstawiające wymarzone prezenty). Nie zakładajmy, że małe dziecko nie ma własnego pomysłu na prezent. Ja najpierw kupiłam klocki na Mikołaja, a potem wpadłam na to by napisać list. Kiedy przyszło do robienia listy prezentów dziecię moje stanowczym tonem powiedziało, że życzy sobie niebieską trąbkę. Nieco zafrasowana podsunęłam, że Mikołaj musi mieć kilka rzeczy do wyboru. Młodociana stwierdziła, że może jeszcze być pies lub zebra. Podsunęłam jej: "A może klocki?". "Eeee klocki nie" - stwierdziło dziecię moje. Zgodziła się jednak na naklejki, które miałam w zanadrzu. Poszłyśmy wysłać list, a po powrocie taty mała z dzikim entuzjazmem oświadczyła, że jak będzie grzeczna, to dostanie trąbkę. A że ostatnio jest bardzo grzeczna i kochana co było robić... ku przerażeniu małżowinka przeryłam Allegro w poszukiwaniu obiektu pożądania. Wkrótce zamieszczę listę moich propozycji na Mikołaja na wiek ok 2-4 lata.



3 komentarze:

  1. Super,my rok temu wysłaliśmy i koło kwietnia Mikołaj serio odpisał:). Co prawda łamaną polszczyzną z translatora, ale list jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. A na jaki adres pisaliście? Ja też chcę list od Mikołaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam takie Mikołajowe adresy. Może w przyszłym roku tak zaadresujemy:

    Santa Claus' Main Post Office
    Tähtikuja 1
    96930Napapiiri Finland


    Santa Claus Arctic Circle

    96930Rovaniemi Finland

    OdpowiedzUsuń