wtorek, 24 lipca 2012

MODA - RETRO I POMYSŁ NA SESJĘ ZDJĘCIOWĄ





Mój mąż często śmieje się, że mam w sobie coś z japońskiego turysty. Chodzi oczywiście o pstrykanie zdjęć. Bardzo lubię fotografię, regularnie wywołuję zdjęcia i często do nich wracam. Czasem też eksperymentuję z programami do obróbki zdjęć typu Picasa. Kiedyś nawet wstawiłam dziadkowi brakujący ząb i od tej pory mąż śmieje się, że w Picasie mogę wszystko: usunę piwo z dłoni, pokoloruję zmechacony trawnik, otworzę zamknięte oczy itd. ;-) Jeśli ktoś, tak jak ja, lubi poszaleć z aparatem, to może spodoba mu się pomysł zrobienia sesji retro swojemu dziecku. Wystarczy je ubrać w odpowiedni sposób, znaleźć scenerię do zdjęć i albo ustawić sepię w aparacie albo ściągnąć darmowy program do obróbki zdjęć Picasa. Ja zawsze wybieram tę drugą opcję, gdyż możliwości tego programu są większe niż tylko sepia. Czasem też korzystam z http://pixlr.com/o-matic/ - zwłaszcza do robienia ramek.

Co do stroju Michaliny, to ma ona na sobie następujący zestaw:

sukienka, sweter, rajstopy - H&M
body - Tesco 
kozaki - Zara
kołnierzyk - rękodzieło
broszka typu kamea- Reserved


Miłego pstrykania fotek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz