poniedziałek, 25 czerwca 2012

TEKSTY 2-LATKÓW

Nie wiem jak Wy, ale ja najbardziej lubię dzieci, które uczą się mówić. Oto kilka hitów mojej dwuletniej córki.


MAŁY BYSTRZAK
Misia była z babcią na spacerze. Babcia powiedziała, że wracają do domu na obiadek. Gdy przyszły do domu, dała jej sałatkę warzywną, a Misia na to z wyrzutem – „Mówiła obiadek”.

 DOROSŁE TEKSTY
Ostatnio szykujemy się do wyjścia, a Misia: „Mamo, a ty idziesz?” Odpowiedziałam, że tak, a ona na to: „Chciałam tylko wiedzieć.”

NAUKA ANGIELSKIEGO
Postanowiłam potomstwo nauczyć angielskiego zwrotu „Wake up”. Udawałam, że śpię, a ona zamiast "obudź się" miała mówić „Wake up”. Dziecię nie do końca umiało imitować moją wymowę i wyszło jej: „jebak”. 

 SPRAWY DAMSKO-MĘSKIE
Ostatnio mała zagadnęła mnie: "Mamo, a czy ty lubisz kochać tatę?"

Byliśmy u moich rodziców. Właśnie mieliśmy jeść śniadanie. Każdy miał na talerzu jajko. Michalina najpierw złapała się za krocze komentując: „Tu Misia ma pupę…”, po czym wskazała na talerz i dodała „a to są dziadka jajka”. 
 Spłakaliśmy się ze śmiechu.

Czy pamiętacie jakieś zabawne teksty Waszych dzieci? Jeśli tak, wrzućcie je w komentarzu (komentarze może dodawać każdy, nie musisz mieć żadnego konta, wystarczy wybrać: Komentarz jako: Anonimowy.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz