środa, 27 czerwca 2012

KARTKA WYKLEJANKA – SERDUSZKO (proste zajęcia plastyczne, od 2 lat)


Oto kartka, którą wykonałyśmy z Misią na Dzień Ojca. Myślę, że jest to fajny prezent na różne okazje typu Dzień Babci, walentynki, urodziny itd.
Wszystko zaczęło się od tego, że Miśka dopadła serwetki – pomiętoliła je i podarła. Spojrzałam na smętnie wyglądającą kupkę serwetek i pomyślałam, że właściwie to można coś z tego zrobić. Recycling przede wszystkim! Dorzuciłam czarny papier z pudełka po butach i zabrałyśmy się do pracy. Misia z zapałem darła wszystko na strzępy, potem rozsmarowała klej na fragmencie serduszka i wrzucała hurtowo ścinki serwetek. Pomogłam jej zrobić brzegi serca i dokleić to, co jej nie wyszło i gotowe.

POTRZEBNE BĘDĄ:
Serwetki, papier kolorowy, gazety, papier do pakowania etc.
Biały papier A4
Ołówek
Nożyczki
Klej biurowy



 
Kartkę składamy na pół. Na wierzchniej stronie rysujemy lub odrysowujemy serce. 








 
Dajemy dziecku serwetki (czy co tam mamy) do podarcia. 






 


Dziecko smaruje klejem fragment serca (najlepiej robić to etapami by klej nie wysechł) i przykleja ścinki. 










Piszemy życzenia w środku i gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz