czwartek, 13 grudnia 2012

ZOSINE BUŁECZKI



Dla rodziców, których dzieci lubią wspólne pieczenie ciast i ciasteczek, niesłodką alternatywą mogą okazać się bułeczki z fetą. Przepis znajdziecie "u Zosi" - na moim ulubionym blogu kulinarnym: http://www.makecookingeasier.pl/na-obiad/chlodnik-ze-swiezych-ogorkow-i-gorace-buleczki-z-feta-i-pietruszka/
Moją jedyną uwagą jest to, że ja chyba mam jakiś turbo piekarnik i wszystkie Zosine przepisy muszę wstawiać do piekarnika na krócej i z niższą temperaturą.
Bułeczki latem najlepiej smakują z chłodnikiem z przepisu, a zimą można je podać masełkiem. Dla dorosłych lub przeziębionych na gorące bułki radzę położyć masło czosnkowe (masło + siekana natka pietruszki + czosnek przeciśnięty przez praskę + sól i pieprz). Jeśli bułki są już ostudzone można je polać nieco oliwą. Przed wyjęciem z pieca, radzę przekroić jedną bułkę by zobaczyć czy w środku się upiekła.
Myślę, że będą też fajnym dodatkiem do zup.


1 komentarz:

  1. Mój synek bardzo lubi mi pomagać w kuchni, za bułeczki pewnie też by się z chęcią zabrał, gorzej ze mną :P Chyba nie podobałabym bułkom... Ale Wasze wyglądają bardzo smakowicie i do tego feta... Mniam :)

    OdpowiedzUsuń