sobota, 8 grudnia 2012

MALOWANY RENIFER


A oto kolejna zapowiadana już dekoracja.Pamiętacie makietę jeziora? http://blogodzieciach.blogspot.com/2012/11/makieta-jezioro-i-plaza.html Pewnego dnia Misia wynalazła nowy sposób zabawy makietą - demontaż. Nawet się ucieszyłam, bo potrzebowałam kartonu do "projektu renifer" i tak oto zrobiłyśmy recycling recyclingu ;-)



Wycinamy z kartonu renifera.


Mażemy go świeczką tu i ówdzie (w tych miejscach farba nie będzie się trzymać i będzie widać oryginalny kolor) i malujemy.



Ja jeszcze dorobiłam dzwoneczek. Wycięłam go z kartonu i okleiłam złotym opakowaniem po herbacie. Na dole zamocowałam na sznureczku pomalowaną lakierem do paznokci kulkę z masy solnej (o wiele prościej byłoby zrobić dzwoneczek z masy solnej jeśli macie odpowiednią foremkę - przepis macie tu: http://blogodzieciach.blogspot.com/2012/12/masa-solna-i-dekoracje-swiateczne.html ) Całość zawiesiłam na różowej wstążce i doszyłam kokardkę i ozdobny guzik.





1 komentarz:

  1. O mega pomysł, jutro ściągamy od Was pomysł i tez zrobimy reńka:)

    OdpowiedzUsuń