piątek, 28 września 2012

STOKROTKI

Pewnego dnia wydrukowałam sobie ulotki informacyjne dotyczące bloga. Tak, tak, dobrze widzicie - ulotki. Wychodzę z założenia, poniekąd chyba dość logicznego, że po co prowadzić bloga jeśli nikt o nim nie wie i nikt go nie czyta. Jeśli macie znajomych zainteresowanych tematem, to wrzućcie im linka. Może akurat jakiś pomysł przypadnie im do gustu. Tak czy siak, po wycięciu ulotek zostały mi paski papieru. Moje pro-ekologiczna dusza nie mogła się zgodzić na wyrzucenie resztek i tak powstał pomysł na stokrotki. Oto krótka foto instrukcja jak zmontować owe kwiatki.




Po wykonaniu stokrotek zaczęłam się zastanawiać nad pomysłami na ich wykorzystanie. Takie były moje, ale pomyślcie, może wpadniecie na inne.


1. opaska/bransoletka
2. girlanda
3. ozdoba do torby prezentowej
4. kartka
5. część dekoracji wnętrzarskiej
6. kwiatek
7. zawieszki

Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz